OGŁOSZENIE
Szanowni Państwo.
W związku ze zniesieniem obostrzeń związanych z pandemią wirusa SARS-COV2, mamy przyjemność poinformować naszych Klientów że:
od dnia 04.05.2021 roku Biuro Obsługi Klienta zostaje otwarte.
Zapraszamy od Poniedziałku do Piątku w godzinach: 7.00 – 15.00
Zachęcamy Państwa do korzystania z naszej strony internetowej.
https://www.woda.radom.pl,
mail: woda@woda.radom.pl
tel. 48 383 15 00 – centrala
- Dział Rozliczeń Odbiorców: 48 38 31 (532-535), 48 38 31 575, 538, 539
- Dział Techniczny: 48 38 31 596, 521, 522, 523
- Dział Sieci Wodociągowej 48 38 31 563
- Dział Sieci Kanalizacji 48 38 31 574, 622, 613, 625
- Laboratorium Badawcze 48 38 31 548
- Dział Odbiorów Przyłączy i Sieci 48 38 67 641, 48 38 31 580
godziny obsługi telefonicznej: 7:00 – 15:00
KASA NIECZYNNA !
W związku z zaistniałą sytuacją prowadzona jest w dalszym ciągu obsługa telefoniczna i mailowa
Biuro Obsługi Klienta zajmuje się kompleksowym załatwianiem wszystkich spraw związanych z działalnością Spółki w relacji z klientem:
- pomagamy załatwić formalności związane z podpisaniem umowy na dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków, bądź wprowadzaniem zmian do umowy, dotyczących użytkownika lub właściciela posesji,
- przyjmowaniem od klientów stanów wodomierzy, obsługą wszelkich reklamacji dotyczących:
- faktur
- rozliczeń za wodę i ścieki
- zakłóceń w dostawach wody/odbioru ścieków,
- przyjmowaniem i sprawdzaniem kompletności dokumentacji przedkładanej przez inwestora, a dotyczącej podłączeń wod-kan. do budynków indywidualnych,
- wydawaniem warunków technicznych w zakresie budowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz podłączeń nieruchomości do miejskiej sieci wodociągowo -kanalizacyjnej,
- przyjmowaniem do uzgodnienia dokumentacji projektowych inwestycji w zakresie sieci i przyłączy wodociągowo- kanalizcyjnych,
- udzielaniem informacji, porad w zakresie naszych kompetencji na inne nurtujące klienta pytania,
- przyjmowaniem od klientów wszelkiej korespondencji składanej osobiście w siedzibie Spółki oraz przyjmowaniem skarg i wniosków, i przekazywaniem ich do dalszego załatwienia do Sekretariatu Spółki.
- Wniosek o wydanie informacji o możliwości doprowadzenia wod-kan
- Wniosek o wydanie warunków przyłączenia nieruchomości do sieci
- Wniosek o potwierdzenie odbioru przyłączy
- Wniosek o uzgodnienie projektu budowlanego
- Druk oświadczenia wykonawcy
- Wniosek o zawarcie umowy na zaopatrzenie w wodę i / lub odprowadzanie ścieków
- Wniosek o zawarcie umowy o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków dla dostawców ścieków przemysłowych
- Wniosek o zawarcie umowy na odprowadzanie ścieków do punktu zlewnego
- Wniosek o zawarcie umowy na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych
- Wniosek o wyrażenie zgody na zamontowanie podlicznika do podlewania terenów zielonych – ogrodowych
- Informacja dotycząca montażu wodomierza do opomiarowania bezpowrotnie zużytej wody oraz rozliczania wody i odprowadzanych ścieków
- Informacja dla odbiorcy – wymagania instalacyjne
- Wniosek o rozłożenie należności na raty
- Wniosek o zmianę terminu zapłaty za fakturę/y
- Klauzula informacyjna Administratora danych osobowych RODO
- Monitoring wizyjny RODO
- Protokół zdawczo odbiorczy ze stanami wodomierzy
E-FAKTURA:
- Regulamin wystawiania faktur i rozliczeń za pomocą środków komunikacji elektronicznej
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na otrzymywanie faktur, duplikatów faktur, korekt faktur, wezwań do zapłaty oraz innych zawiadomień i informacji w formie elektronicznej
- Oświadczenie o cofnięciu zgody na otrzymywanie faktur, duplikatów faktur, korekt faktur, wezwań do zapłaty oraz innych zawiadomień i informacji w formie elektronicznej
Ustala się 14 – dniowy termin załatwiania spraw przyjętych do Biura Obsługi Klienta.