Biuro Obsługi Klienta

ul. Filtrowa 4, 26-600 Radom

tel. 48  383 15 98

godziny pracy: 7:00 - 15:00

 

Kasa czynna w godzinach:

poniedziałek - 7:30 - 16:30

wtorek – piątek - 7:30 - 14:00

 

Biuro Obsługi Klienta zajmuje się kompleksowym załatwianiem wszystkich spraw związanych z działalnością Spółki w relacji z klientem:

  • pomagamy załatwić formalności związane z podpisaniem umowy na dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków , bądź wprowadzaniem zmian do umowy, dotyczących użytkownika lub właściciela posesji,
  • przyjmowaniem od klientów stanów wodomierzy, obsługą wszelkich reklamacji dotyczących:
    • faktur
    • rozliczeń za wodę i ścieki
    • zakłóceń w dostawach wody/odbioru ścieków,
  • przyjmowaniem i sprawdzaniem kompletności dokumentacji przedkładanej przez inwestora, a dotyczącej podłączeń wod-kan. do budynków indywidualnych,
  • wydawaniem warunków technicznych w zakresie budowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz podłączeń nieruchomości do miejskiej sieci wodociągowo -kanalizacyjnej,
  • przyjmowaniem do uzgodnienia dokumentacji projektowych inwestycji w zakresie sieci i przyłączy wodociągowo- kanalizacyjnych,
  • udzielaniem informacji, porad w zakresie naszych kompetencji na inne nurtujące klienta pytania,
  • przyjmowaniem od klientów wszelkiej korespondencji składanej osobiście w siedzibie Spółki oraz przyjmowaniem skarg i wniosków, i przekazywaniem ich do dalszego załatwienia do Sekretariatu Spółki.

Ustala się 14 - dniowy termin załatwiania spraw przyjętych do Biura Obsługi Klienta.

Radom

certyfikaty

jakosc wody

jakośc wody

laboratorium